Reprezentanții Revolut au transmis faptul că s-au confruntat cu un atac cibernetic. Clienții sunt înștiințați că nu au fost afectate conturile și fondurile lor.
„Recent, Revolut a fost ținta unui atac cibernetic. Acesta a condus la accesul unei terțe părți neautorizate la detaliile unui procent foarte mic de clienți (0,16%), pentru foarte puțin timp.
Am identificat imediat și am izolat atacul pentru a-i diminua semnificativ efectele și i-am contactat pe clienții afectați. Clienții care nu au primit informarea prin email nu au fost afectați. Pentru a fi foarte clari, precizăm că nu au fost accesate sau sustrase fonduri. Banii clienților au fost și sunt în siguranță, la fel ca întotdeauna.
Toți clienții își pot accesa fondurile și pot folosi cardurile ca de obicei. Astfel de incidente sunt tratate de noi cu maximă seriozitate și dorim să le prezentăm cele mai sincere scuze clienților care ar fi putut fi afectați de acest incident, asigurându-i că securitatea lor și a datelor lor sunt o prioritate de top pentru Revolut”, a transmis Revolut.