Oana Roman, fiica lui Petre Roman, este una dintre celebritățile din România care cunoaște succesul pe platformele online. Ea împărtășește frecvent gândurile și opiniile ei cu fanii care o urmăresc pe rețelele de socializare. Recent, Oana Roman a dezvăluit motivul pentru care a decis să nu mai cheltuiască bani pe haine scumpe și în ce alege să investească în prezent.
Într-o postare recentă pe rețelele de socializare, Oana Roman le-a spus urmăritorilor ei că a renunțat să mai cumpere haine scumpe, așa cum obișnuia în trecut, și a explicat că acum preferă să economisească bani pentru a putea merge în vacanțe.
Astfel, Oana Roman a dezvăluit că motivația ei principală pentru a economisi este aceea de a putea petrece timp de calitate în vacanțe alături de fiica ei.
„Eu încă mă bucur de vară și de încă o minivacanță care începe mâine. Călătoriile sunt amintiri prețioase care nu se pierd niciodată, pentru că rămân în suflet pentru totdeauna. Nu mai investesc de mult în haine scumpe sau alte ”fitze”. Pun bani deoparte pentru călătorii și consider că sunt bani investiți pentru suflet. Isa descoperă lumea și petrece timp de calitate alături de mine. Acesta e cel mai frumos cadou pe care i-l pot oferi’, a scris Oana Roman pe Facebook.
Vedeta a recunoscut de asemenea și că viața de mamă singură nu e tocmai ușoară, mai ales că nu ar avea ajutor nici din partea surorii sale, și nici din partea părinților.
„Cu siguranță nu este ușor pentru că da, nu am niciun fel de ajutor. Nici părinți, nici bunici, nici mătuși, nici soț, nici nimic. Sunt eu cu mine și cu Isa. Nu pot spune că este ușor, dar nu am de ales. Practic, m-am învățat și viața m-a învățat că trebuie să iau lucrurile așa cum vin și trebuie să le rezolv pentru că, dacă nu le rezolv eu, nu le rezolvă nimeni.
Și atunci, am grijă și de casă, de Isa și de mama și de absolut tot. Singură. Sunt momente în care mă simt foarte obosită, mă simt foarte stresată. Uneori sunt epuizată, psihic mai ales. Dar mă remontez, meditez, respir și merg mai departe”, a povestit Oana Roman pe rețelele de socializare.