Centrul Cultural al Municipiului București ”ARCUB” susține că, la proiecțile de pe Calea Victoriei și Arcul de Triumf, cu ocazia Festivalului Spotlight, au participat circa 60.000 de persoane.
„Vineri seară, 15.000 de bucureşteni şi turişti au venit la deschiderea Spotlight – Made in RO pe traseul pietonal dintre Cercul Militar şi Ateneul Român. Între 15 şi 16 octombrie, programul artistic din timpul zilei de la Străzi deschise a fost continuat seara de experienţa multimedia oferită de artiştii Spotlight. Sâmbătă şi duminică seară, Calea Victoriei a devenit neîncăpătoare cu peste 45.000 de spectatori veniţi să descopere traseul Spotlight.
Impresionanta instalaţie de video mapping ‘Human Head’ a oferit, pe lângă un spectacol vizual fascinant, o experienţă interactivă cu un personaj de inteligenţă artificială capabil să sintetizeze informaţiile de pe internet şi să răspundă întrebărilor puse de spectatori. Creaturile de realitate virtuală ‘Folklore Beasts’ au atras mulţi utilizatori care au scanat codul QR al instalaţiei cu telefonul şi au activat personajele create de artişti români în cadrul XR Month. Instalaţia de mari dimensiuni ‘Lumi.Nativ’, instalaţia luminoasă ‘Discoball’ şi ‘Păzitorul’ au creat decorurile perfecte pentru selfie-uri şi poze”, se mai arată în comunicat”, a transmis ARCUB.